Lidmaatschap

De contributie bedraagt €50,- per jaar, voor studenten 25,- per jaar; dit is inclusief een abonnement op het tijdschrift Netherlands Journal of Legal Philosophy. Nederlandse leden die tevens lid zijn van de Internationale Vereniging voor Rechtsfilosofie (IVR) dienen tevens een bedrag van € 5,50 per jaar over te maken: deze bijdrage wordt aan de IVR doorgeboekt. Dit geldt niet voor Belgische leden, die rechtstreeks aan de IVR betalen.
In het jaar dat u voor het eerst contributie betaalt, ontvangt u (alsnog) alle nummers van NJLP van dat jaar.

Wilt u lid worden van de Vereniging voor Wijsbegeerte van het Recht? Stuur dan graag een mail aan penningmeester Thomas Riesthuis, op t.e.riesthuis@uu.nl Ook als u uw lidmaatschap wilt opzeggen, kunt u hem mailen.

Graag ontvangen wij ook uw postadres bij de aanmelding zodat u het tijdschrift Netherlands Journal of Legal Philosophy kunt ontvangen.