Oproep aan hoogleraren: VWR dissertatieprijs 2023

by Admin on januari 25, 2023

Vereniging voor Wijsbegeerte van het Recht
Oproep aan hoogleraren: VWR dissertatieprijs 2023

Graag wil het bestuur van de Vereniging voor Wijsbegeerte van het Recht uw aandacht vestigen op de uitreiking van de zevende VWR-dissertatieprijs tijdens de Voorjaarsvergadering in 2023.

Wij verzoeken hoogleraren om een of meerdere geschikte dissertaties voor te dragen. Het gaat om dissertaties die het terrein van de rechtstheorie in ruime zin bestrijken en die succesvol verdedigd zijn in de jaren 2021 of 2022.

Inzending van voordrachten (met een kort bericht met de naam van de kandidaat, de titel van de dissertatie, de promotiedatum, drie exemplaren van de dissertatie én een pdf-bestand met de dissertatie) is mogelijk tot en met 8 maart 2023.

U wordt vriendelijk verzocht voordrachten te sturen aan de secretaris van het bestuur:

Dr. mr. L.D.A. Corrias
Vrije Universiteit Amsterdam
Faculteit der Rechtsgeleerdheid, Afdeling Rechtstheorie en rechtsgeschiedenis
De Boelelaan 1105
1081 HV Amsterdam

Het pdf-bestand kunt u sturen naar:
Luigi Corrias,
l.d.a.corrias@vu.nl