Oproep kandidaat-bestuursleden VWR

by admin on april 28, 2017

Per juli 2017 heeft het bestuur van de VWR  twee vacante posities en nodigt VWR-leden uit zich kandidaat te stellen.
Het bestuur komt ten minste 4 keer per kalenderjaar samen, op wisselende locaties,  ten behoeve van  de  organisatie van de jaarlijkse Winter- en Voorjaarsvergadering en de lopende zaken betreffende de Vereniging.
Van  het  kandidaat-bestuurslid  wordt  verwacht  dat  zij/hij  bijdraagt aan  de  organisatie  van  de Vergaderingen   en   overige   VWR-activiteiten. Het kandidaat-bestuurslid is een ervaren onderzoeker  op het gebied van de rechtsfilosofie, beschikt over een academisch (nationaal en internationaal) netwerk  ten  behoeve van het uitnodigen van  sprekers  en  referenten  en  heeft (enige) bestuurlijke ervaring.
Met het oog op het voorgaande is het van belang dat het kandidaat-bestuurslid voor de duur van de termijn (3 jaar) verbonden is aan een wetenschappelijke instelling (bij voorkeur aan een van de faculteiten Rechtsgeleerdheid).
Kandidaten kunnen hun belangstelling voor de positie kenbaar maken voor 1 juni 2017 middels toezending van een korte biografie aan de secretaris  van  het  bestuur, Bald de Vries (u.devries@uu.nl)

Previous post:

Next post: