VWR Wintervergadering – Call for workshop en PhD presentaties

by Admin on september 21, 2017

De Wintervergadering van de Vereniging voor Wijsbegeerte van het Recht (VWR) vindt plaats op vrijdag 2 februari 2018. Gastheer deze keer is het Department of Sociology, Theory and Methodology, Erasmus School of Law, Erasmus University Rotterdam (EUR).

Call for workshops
De opzet van de Wintervergadering is ook deze keer aan de leden zelf. U bent van harte uitgenodigd om een voorstel voor een workshop in te dienen over een relevant rechtsfilosofisch thema, op het gebied van onderzoek of onderwijs. Een workshop kan bijvoorbeeld bestaan uit een aantal presentaties of een ronde-tafeldiscussie. De vorm is aan u. Indien u een voorstel wilt indienen, dan kunt u dit doen door uiterlijk 1 december te mailen naar zowel Margreet Luth-Morgan (luth@law.eur.nl) als Luigi Corrias (l.d.a.corrias@vu.nl). Plekken zijn beperkt en indien nodig zal er een selectie worden gemaakt uit de ingediende voorstellen.

Call for PhD presentations
Zoals elke Wintervergadering van de Vereniging voor Wijsbegeerte van het Recht (VWR), nodigen wij ook dit keer Aio’s uit om een presentatie te geven over hun onderzoek. Elke presentatie wordt gevolgd door een referaat ten einde discussie en debat op gang te brengen.
Aio’s die promotieonderzoek doen op het gebied van de rechtsfilosofie en/of rechtstheorie kunnen een abstract (max. 300 woorden) indienen (en eventueel suggesties voor referenten doen) door uiterlijk 1 december te mailen naar zowel Margreet Luth-Morgan (luth@law.eur.nl) als Luigi Corrias (l.d.a.corrias@vu.nl). Plekken zijn beperkt en indien nodig zal er een selectie worden gemaakt uit de ingediende abstracts.