Wintervergadering 2021 – Oproep voor presentaties van promovendi – call extended (8 januari)

by Admin on november 9, 2020

De Wintervergadering van de Vereniging voor Wijsbegeerte van het Recht (VWR) vindt plaats op vrijdag 5 februari 2021. Vanwege de maatregelen die zijn genomen in het kader van coronavirus / COVID-19 zal de bijeenkomst online plaatsvinden.

Zoals elke Wintervergadering van de Vereniging voor Wijsbegeerte van het Recht (VWR), nodigen wij ook dit keer promovendi uit om een presentatie te geven over hun onderzoek. Elke presentatie wordt gevolgd door een referaat ten einde discussie en debat op gang te brengen.

Promovendi die onderzoek doen op het gebied van de rechtsfilosofie en/of rechtstheorie kunnen een abstract (max. 300 woorden) indienen en suggesties voor mogelijke referenten doen door uiterlijk 8 JANUARI te mailen naar Luigi Corrias (l.d.a.corrias@vu.nl). Plekken zijn beperkt en indien nodig zal er een selectie worden gemaakt uit de ingediende abstracts.