13 september: VWR netwerkevenement voor promovendi (Tilburg) + enquête

by Admin on juni 4, 2019

Uitnodiging: enquête, netwerkevenement & borrel

Een tijd geleden heeft de VWR een promovendiplatform opgericht om contact tussen promovendi in de rechtsfilosofie aan de faculteiten in Nederland en Vlaanderen te faciliteren.

Graag willen wij een volgende stap zetten om dat contact te bewerkstelligen.

Wanneer: 13 september 2019

Waar: Tilburg

De Vereniging voor Wijsbegeerte van het Recht (VWR) organiseert een netwerkevenement (met borrel) voor promovendi in de rechtsfilosofie (in brede zin), waar zij elkaar beter kunnen leren kennen en ideeën kunnen uitwisselen.

Het voorlopige programma:

• 15:00 | Inleiding & welkom door Elaine Mak
  • 15:15 – 17:00 | Korte onderzoekspresentaties door promovendi en discussie
  • 17:00 – 18.30 | Netwerkborrel

Deelname is gratis voor promovendi in de rechtsfilosofie. Aanmelden kan t/m 1 september via e-mail aan antonia.waltermann@maastrichtuniversity.nl.

Wij vragen alle deelnemers om een korte presentatie (pptx of vergelijkbaar, max 3 slides/5 minuten) voor te bereiden met de volgende informatie:

• Onderwerp van promotieonderzoek en informatie over het rechtsfilosofisch/-theoretisch karakter ervan
  • Methode van promotieonderzoek
  • 1-2 vragen of knelpunten m.b.t. het onderzoek

De voertaal van het evenement zal Engels zijn.

Wij willen ook graag van promovendi horen welke wensen er  leven m.b.t. opleiding, discussiefora en contacten en wat de VWR voor jullie hierin zou kunnen betekenen. Laat het ons graag weten door de enquête HIER in te vullen.

Previous post:

Next post: